sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Ehkä video ja lisää hankirallikuvatuksia

video

 Heissansaa!
Kävin tänään katsomassa miten Nette voi. Ja voi hyvän tähden, irtokarvaa oli niin paljon, että heppaa ei näkynyt sen alta.

Kävin harjaamassa Neten tarhassa kahteen otteeseen ja vietin sen kanssa laatuaikaa. En halua liikuttaa Netteä yhtään ylimääräistä nyt kun sillä ei ole kuin yksi kenkä. Etteivät kaviot vaan kulu ennen ensi torstaita, kun saadaan kengittäjän (uuden) mielipide kavioista. Joka myös voi olla minulle siis tuomion päivä, taas.


Olen muuten itse kallistumassa kuitenkin normaalin kumisuan puoleen harjakiveä kokeiltuani. Jotenkin se sopii käteeni paremmin. Millä te harjaatte näinä talvikarvankuolemanpäivinä hevosianne?
Nette on muuten joka puolelta myös ihan hilseessä, tulisipa äkkiä sen verran lämmin, että pääsisin pesemään sen kunnolla.


Ei minulla nyt valitettavasti ole tämän enempää asiaa tänään. Tulin vaan laittamaan pari uutta kuvaa ja ehkä hyvin lyhyen videon (jos se toimii), josta näätte parin sekunnin ajan meidän huikeaa peltorallia. :)

Minulla on jo kaksikin postausta tulossa lukijoiden toivomista aiheista. Lisäksi olen saanut niinkin huikean idean, että koittaisin toteuttaa oikean videopostauksen, ehkä sitten 100 lukijan kunniaksi? Se on kyllä hyvin pelottava ajatus, mutta jotenkin tekisi mieli sellainen toteuttaa. Saa nähdä kuinka käy..

P.S Kiitos taas Erikalle kuvista
P.P.S Eikö Nette olekin tosi suloinen?
P.P.S Olen todella innoissani kun tulee KESÄ, JEEE!!
 

4 kommenttia:

  1. Ootta ihania! Ja kiva piristys tuo vireo!

    Mua aiva jännittää se kengittäjän tulo, huh, toivotaan että jotain on tehtävis :)

    Oltiin tänään koko perhe lenkillä ja mä Juhalle selitin että niiiiin ihanaa kun kesä tuloo, kaikki on paljon helpompaa ja mä voin aistia jo kesän kaikki ihanat tuoksut nenässäni!!!

    Ja se vireo, kannatan, vois ittekki tehrä sitte kun jos tuloo 100 lukijaa täyteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tuli ihan yllärinä, että mitään videoita oli edes kuvattu :D

      Kiitos! :)

      No munkin mielestä tuoksuu jo ihan keväältä, tulispa se kesä vaan äkkiä! Kesällä on niin paljon kivempaa..:)

      Poista
  2. Hienoa hankimenoa. :) Meillä tuntuu että kaikki hanget on jo ihan jäässä päältä niin ei oikein pääse enää hankeen. Itsekin odottelen kovasti keväämpää/kesää, että päästään metsään rämpimään pusikkoon. :) Kunnon pusikkoratsastaja meininkiä siis. :D
    Mukavaa kevättä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Joo, niin on täälläkin tai taitaa olla jo sellaista vähän raskasta suojalunta ja osaksi todella kovaa ja jäätynyttä. Nuo kuvathan ovat tammikuulta asti, sain ne vasta nyt. :)

      Pusikossa rämpiminenhän on ihan parhautta!

      Samoin sinne hauskaa kevättä! :)

      Poista

Palautelaatikkoon on aina asiaa :)