sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Pari sanaa ihanista ihmisistä

Kävin tänään Taikuroimassa ja pitkästä aikaa lähdin selästä käsin, enkä kärryillä. Pyry lähti mukaan kaveriksi ja tarkoituksena oli mennä pieni köpsöttelylenkki, koska Pyryltä puuttuu molemmat takakengät. Yht'äkkiä huomattiin kuitenkin että oltiinkin tekemässä hankireeniä pellolla huhtikuun puolessa välissä. Toisessa päässä peltoa oli lunta melkein hevosten mahaan saakka, eli oli jopa aika raskasta.
Parit pyrähdykset ja muut hämmingit saatiin Taikan kanssa aikaan, mutta muuten minilenkki meni hyvin. Kunhan saataisiin vielä kenttä hyvään kuosiin, niin voisi taas aloittaa kunnon treenin. Toisaalta tekee varmasti ihan hyvää nuorelle hevoselle, välillä ottaa vähän rennommin ja humpsutella ympäriinsä ei niin vakavamielisesti.

Mutta nyt siihen itse asiaan. Minulla kun on tapana usein avautua täällä monista erilaisista asioista, ja  olenkin muun muassa joskus kirjoittanut (hevos)ihmisten kaksinaamaisuudesta.
Kuitenkin kun tuollaisista asioista paasaa, niin huomiotta jäävät kaikki ne ihanat ihmiset, joita myös löytyy. Ja noiden ihmisten takia kirjoitan tänään.

Tämä asia nousi hyvin esiin, kun kerroin että sain Neten omakseni. Minulla on onni tuntea monia ihmisiä, jotka olivat vilpittömän onnellisia puolestani ja se lisäsi myös omaa onnellisuuttani. Sanonta: "jaettu ilo on kaksinkertainen ilo" pitää kyllä paikkaansa kirjaimellisesti.

Tulin siis miettineeksi sitä, kuinka paljon aina valitetaan sitä, kuinka varsinkin hevosihmiset ovat niin katkeria, puhuvat pahaa selän takana eikä heihin voi luottaa. Niitäkin löytyy.
Mutta minä tunnen monia hevosihmisiä, jotka eivät ole tuollaisia.
Sellaisia, jotka jaksavat kannustaa ja valaa uskoa, kun oma on loppunut jo aikapäiviä sitten. Ja jotka pyyteettömästi tarjoavat apuaan, kun sille on tarvetta.


Olen saanut niin monia ihania viestejä liittyen Netteen ja siihen, kuinka juuri se oikea paikka sille on minun luonani. Saan apua siihen, että saan Neten totutettua traileriin, jotta sitä voi kuljettaa ylipäänsä yhtään mihinkään. Minulla on tiedossa sille hyvä paikka asua, eikä parempaa voisi ollakaan. Minulla on asiansa todella hyvin osaava kengittäjä, jonka mielestä Neten kaviot eivät edes ole niin kovin huonot. Kaiken kaikkiaan minusta tuntuu, että olen todella onnekas, koska löytyy niin monia ihmisiä, jotka ovat valmiita auttamaan ja jotka ovat tukena myös henkisesti

En mainitse erikseen ketään nimeltä, mutta kaikki jotka tätä lukevat ja tunnistavat itsensä, niin tämä on teille.
Olen niin suunnattoman kiitollinen siitä, että minulla on ympärilläni noin monia ihania ihmisiä, että siihen ei ole edes sanoja.
Kiitos!

P.S Kaikki lukiijat, tämä siis tarkoitti myös teitä :)

5 kommenttia:

  1. Pääsääntöisesti ihmiset ovat melko ihania. Muutamat ikävät vain pilaavat lajitovereittensa maineen. Ja tekevätkin sen sitten kunnolla.

    Onnea Netestä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se. Kaipa ne ikävät ihmiset ovat niin vahvoja persoonia ja aina läsnä, että ne peittävät alleen kaikki ne kivat ihmiset. Harmillista sinänsä..

      Onneksi on tilanteita, kun huomaa että niitä ihaniakin ihmisiä löytyy ja vieläpä melkoisen paljon..
      Kiitos! :)

      Poista
  2. Oot vaan yksinkertaisesti niin mahtava persoona että eihän ihmiset sulle voi ikäviäkään olla! :) Aina jaksat tsempata toisia ja luoda uskoa siihen että aurinko pääsee risukonkin läpi <3 joten mun mielestä tää oli jonkun korkeemman tahon takaisin maksu sulle, kun neten kanssa onnisti!

    VastaaPoista

Palautelaatikkoon on aina asiaa :)