sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Näyttelykuulumiset

Tänään oli siis vihdoista viimein Hovin jäähyväisnäyttely. Säästyin kuin säästyinkin itse esittämästä Izbiliyaa ja se oli todella positiivinen yllätys.
Lopulta jouduin vain taluttelemaan Fireä sinä aikana, kun se ei ollut kehässä ja oli ilmeisesti vähän pulaa henkilöistä, joille olisi oriin käsiin voinut antaa.

Pientä jännitysmomenttia villiponini kuitenki aiheutti, kun talliin mennessä sen riimunnaru katkesi. Lissu otti ja lähti minkä jaloistaan pääsi; satuin juuri sillä hetkellä katsomaan yläpihalle ja näin vaan Lissun pyllyn, kun se jo viiletti kovaa vauhtia karkuun.
No mikäs siinä, kauheella juoksulla katsomaan mitä tapahtui ja hevosen perään. Pari kierrosta se ehti pyöriä tarhojen välissä ja sitten se antoi ihan nätisti kiinni minulle. Taisi olla onnea matkassa ja se vielä muisti, että olen tuttu ihminen.
Siitä sitten rauhassa käveleskeltiin takaisin talliin rauhoittumaan.

Hevoset oli hienoja ja tapahtuma sujui hienosti. Vähän vierastin sitä kamalaa pussiraippojen kanssa pomppimista ja huutamista. Omaan silmääni sellainen hallitumpi meno näyttää mukavammalta, mutta en minä toisaalta ymmärrä hölkäsen pöläystä noista näyttelyhommista.

Oli todella kiva nähdä kaikkia "vanhoja" tuttuja nyt, kun ei olla aikoihin osan kanssa taas nähty. Meillä oli tallilla niin kiva porukka ja paljon samanhenkisiä ihmisiä, onneksi heitä näkee vielä tulevaisuudessakin!

Täältä löydät ensimmäiset kuvat näyttelystä, jotka minä olen bongannut (26 eteenpäin pari kuvaa mun rinsessasta ja kuvasta 58 voitte bongata kuvaan kuulumattoman henkilön Firen takaa, hups)

P.S ..Nette jäi onneksi kotiin, olisi ollut ikävää viedä se sinne ja voittaa koko hela hoito! :D

2 kommenttia:

  1. Uu, joskus ite oon kuvaillu Havatojan Wäinöö Teivossa :D
    Men oo taaskaa pitkää aikaa ollu tääl kiusaamassa sua kommenteillani :( möks. Ja meinasin jo saada sydänkohtauksen ku luin mitä tälle blogille meinas tapahtua :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmettelinkin, että mihin sä oot taas kadonnu?! :D Tervetuloa takaisin :)

      Joo, onneksi vain meinasi.. tai on se vieläkin välillä tuolla takaraivossa, mutta yritän ignoorata sen parhaani mukaan! :/

      Poista

Palautelaatikkoon on aina asiaa :)