torstai 30. elokuuta 2012

Hei, olen Suvi ja olen shoppailuholisti.

Voitteko kuvitella sitä riemun määrää tänään, kun menin tallille ja hevosta hakiessa huomaan, että siltä puuttuu toinen etukenkä? Kengitys oli lyhyellä matikalla laskettuna kolme päivää sitten ja nyt se sankari oli jo riisuuntunut yhdestä.

Ja koska rakas hevoseni on käytännössä jalaton ilman kenkiä, niin vein sen sitten syömään päivän huf-regulator annoksen (jotta ne pirun kaviot edes kasvaisi), ja sitten takaisin laitumeen. Turhautumisen multihuipentuma.

Ja syystä että tallilla ei mennyt kuin hetki (edelleen meinaan hakea myös Sissin kunnes muistan, että se ei enää ole paikalla), päätin, että tänään on hyvä päivä  käydä lenkki Hööksissä ja Agrissa.

Ja siitä se ajatus sitten lähti.

Olin menossa hakemaan geelialustaa satulan alle, koska edelleen epäilen että se luisuu hieman eteenpäin. Tämän lisäksi ostoslistassa Hööksistä oli bootsit, koska neiti hevoinen harrastaa jonkin sortin kaviokonserttoa jalkojensa kanssa.

Ostoslistan lyhyydestä huolimatta lähdin kaupasta mukanani kassillinen tavaraa.
Ostin myös kisapaidan (enhän mä ees kisaa?!), sukat (no niitä nyt tarvii aina), hanskat (nääkin oli oikeesti listalla), jotkut hemmetin _pinkit_ taikaharjat (ei minulle) ja uv-kärpäshuppu (tämäkään ei minulle, ei, eikä Netellekään).

Pieni pistos sydämessäni lähdin ajelemaan kohti Agrimarketia, josta oli tarkoitus ostaa himalaya suolakivi, täysrehua, arnikaa ja linimenttiä. Mutta, koska tästä puljusta ei löytynyt juuri sitä ruokaa, jota tallinomistaja tilasi, siirryin K-maatalouteen. Toim. huom ko. yritykset eivät maksa minulle tästä mainonnasta.

K-maataloudesta löytyi ruoka ja suolakivi (sikahintaan tosin) sekä myös linimentti. Arnikaa ei ollut, koska haluan nimenomaan sitä ruskeaa arnikaa enkä punaista, jaa miksi? -Ei minkäänlaista aavistusta se punainen näyttää niin teolliselta.
Nimim. ostin neonkeltaista MSMlinimenttiä.

Tänään on ollut joku hyperaktiivisuuspäivä joten pahoittelen kirjoituksen sekaisuutta, se tuli suodattamatta.

P.S Note to self: Ei lähelläkään yhtäkään hevostarvikeliikettä ainakaan puoleen vuoteen!

6 kommenttia:

  1. Annoin sun blogille Liebster -palkinnon ja samalla haastan sut jakamaan palkintoa eteenpäin omille suosikkiblogeilles! (:

    http://hescape.blogspot.fi/2012/08/liebster-blog.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katyrr!
      Pitääpä mennä katsastamaan mistä on kyse :)

      Poista
  2. Nää sun "jossain tunnetilassa" kirjottamat tekstit on parhaita. xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Jenni :D

      ..Hyvä, että mä en yksin naura mun huonolle huumorille XD

      Poista
  3. Hihii ^^ Nauroin kirjoituksellesi, sinun mielentilasi välittyy siitä niin hyvin ja voin samaistua siihen. Meillä ei kengät kylläkään tipu mutta ilman niitäkin "aihetta" riittää XD. Erityisesti repesin tälle lauseeelle: "Tämän lisäksi ostoslistassa Hööksistä oli bootsit, koska neiti hevoinen harrastaa jonkin sortin kaviokonserttoa jalkojensa kanssa." Hihii, neiti hevoinen ;).
    Ja "Ei lähelläkään yhtäkään hevostarvikeliikettä ainakaan puoleen vuoteen! "
    Jälleensamaistuminen: -Minä nauroin tässä yksi päivä paikallisen ainoan hevostarvikeliikkeen kassalla... kun miettivät, että antavatko 89 euron mahavyöstä vaihdossa rahana vai lahjakorttina rahat, kun vaihdoin sen lyhyempään... että ihan samahan se on -tänne ne rahat kuitenkin tulee XD!!! Onneksi kyseisessä kaupassa työskentelee mitä ihanimpia ja iloisia työntekijöitä ;).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Niin kuin edellä Jennille kirjoitin, olen huojentunut, että en yksin hihittele mun huonoille vitseille :D

      Haha, ja sinne hevoskauppaanhan ne nimenomaan ne rahat menee, kaikki. :D

      Poista

Palautelaatikkoon on aina asiaa :)