torstai 7. maaliskuuta 2013

Koiranpentu minulle?

Kokeilenpa nyt kepillä jäätä täällä facebookin lisäksi:

Etsinnässä kevään/tulevan kesän mittaan koira. Rivitaloon harraste/seurakoiraksi. Ensisijaisesti etsin shibaa/saksanpaimenkoiraa/sekarotuista.
Saksanpaimenkoiria on aina perheestä löytynyt vähintään kaksi, joten kokemusta löytyy.

Tiedossa hyvä ja pysyvä koti. Pieni vahtivietti ei haittaa ja luonnettakin saa olla. Pentu tietenkin ideaali, koska silloin voidaan opetella salonkikelpoiseksi jo nuorella iällä. :)

Jos siis tiedät tulevia pentueita, niin laita minulle viestiä kommenttikenttään tai spostiin mjuful@hotmail.com!

6 kommenttia:

  1. Moikka!

    Oletko katsonut kasvattajalistoja? :-)Jos sieltä löytyisi joku mieleinen yhdistelmä. Tsemppiä pennun etsintään!

    Täällä kanssa jäätävä koirakuume, rotu on selvillä ja kasvattaja samoin. Yhdistelmäkin kiikarissa, mutta ihan ensimmäisenä pitäisi löytää töitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips!

      Olen jonkun verran, olen kuitenkin ehkä enemmän kääntynyt tuon sekarotuisen puoleen ja niillä ei varsinaisesti kasvattajia ole :) Kiitos! ..Kyllähän noita ihanuuksia on maailma pullollaan, taitaa olla enneminkin valinnan vaikeus, kun haluaisin kaikki!

      Toivottavasti sulla menee suunnitelmat nappiin! :)

      Poista
  2. En tiedä mitä mieltä olet ulkomailta pelastetuista koirista mutta itselläni on yksi hyvä kokemus. Toinen koirani tuli Romaniasta muutama vuosi sitten. Olen ollut tosi tyytyväinen eikä kummempia ongelmia ole ollut. Yhdistys hoitaa adoptiot asiallisesti ja voi olla varma, ettei kyseessä ole pentutehtailua. Laitoin linkin yhden yhdistyksen sivulle.

    http://kulkurit.fi/koirat/kotia-etsivat-koirat-pennut/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      Olen miettinyt myös tuota vaihtoehtoa.. Kuitenkin ensisijaisesti etsin Suomesta, koska minulla on tunne, että kotia etsiviä koiria löytyy Suomestakin niin paljon :)

      Poista
  3. Ei liity koiranpentuun mutta nyt äkkiä käyppä kiinni, mustat Lg:t myynnissä (vai oliko teillä ruskeat suitset... :S ?)

    http://www.toisinhevostelijat.net/viewtopic.php?f=18&t=1348

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli/on, mutta tässä tapauksessa saattaa mennä läpi.. :D

      Kiitos!

      Poista

Palautelaatikkoon on aina asiaa :)