tiistai 5. maaliskuuta 2013

Tulossa

Olen tässä muutaman viikon miettinyt, että alkaa tuntua siltä, että olisi hyvä päästä taas vähän uusille vesille ja miettinyt, kun tuntuu tämä hevoselämä junnaavan paikallaan.

No, mietiskelin sitten tässä tätä tulevaa kevättä ja ei se nyt ihan tyhjältäkään varsinaisesti se kalenteri näytä..

Kevät on kutakuinkin tällainen:

Maaliskuun puoliväli: Noora Ehnqvistin Zensitive-kurssi alkaa siis ensi viikolla. Tiukka kolmepäiväinen hevostelu ja läsnäolo-kurssi tiedossa. En malta odottaa!

Toukokuun alku: Hevosshiatsun intro-kurssi, tänne ilmoittauduin puhtaasta mielenkiinnosta nähdä minkälaista se on. Tämä kestää viikonlopun verran.

Kesäkuun alku: CR-Ohjaajien Update- kurssi (2-4 päivää), jolle toivottavasti pääsen ratsastusoppilaaksi Judyn ja ohjaajakokeilaiden silmien alle. Jos kaikki menee hyvin, osallistun tänne erään lainahevosen kanssa, joka on tullut tutuksi jo aiemmin blogissa. Tästä kuitenkin myöhemmin lisää.

Kesäkuun puoliväli: Zensitive-kurssin toinen kolmepäiväinen osa.

Onhan tuossakin jo taas keväälle ohjelmaa ja sopivassa suhteessa kaikkea erilaista. Ei tämä kevät/alkukesä taida ihan sormia pyöritellessä mennä.. :D

6 kommenttia:

  1. Olipa kiva ylläri että oot menossa tutustumaan hevosshiatsuun. Odotan sitä ja näitä muitakin innolla että pääsee kuulemaan kurssien antia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin jo miltei itsekin unohtanut ko. kurssin :D
      ..Ilmoittauduin innoissani mukaan, kun kuulin täällä päin ja vielä tutulla tallilla tuollaista järjestettävän..

      Ja kaikista tulee tietenkin raporttia myös tänne blogin puolelle! :)

      Poista
  2. Minäkin jään mielenkiinnolla odottelemaan raportteja!
    Minä olen myös menossa Nooran kurssille, tosin jo tällä viikolla.. Itse pääsen ensimmäistä kertaa tutustumaan hänen ajatuksiinsa ja tapaansa toimia hevosten kanssa. Odotan innolla intensiivistä viikonloppua, toivottavasti en pety! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olin tuolla Nooran perusklinikalla syksyllä ja nyt on sitten tuon neljä kertaa kolme päivää kestävän syventävän polun vuoro.

      Et varmasti pety, itse sain siltäkin kurssilta paljon, vaikka juuri uutta ne oppinutkaan. Siellä tuli vain sellainen olo, että olisin itse voinut pitää aivan samanlaisen! :D

      Poista
  3. Kuulostaa kivalta keväältä :). Onko Judy = Judith Cross-Strehlke? Mä oon ollu Judithin kurssilla kun se kävi Helénin Annella kurssittamassa :). Oliskohan ollu 05/2010...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kuulostaa! :)

      Juu, sama nainen! Olin viime vuonna alkukesästä Judyn kurssilla kuunteluoppilaana ja nyt sitten menen ihan ratsastamaankin. Toivottavasti siis, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan.. :)

      Poista

Palautelaatikkoon on aina asiaa :)