lauantai 18. toukokuuta 2013

Väriä pintaan



"The Essential Joy of Being with Horses is that it Brings us in Contact With the Rare Elements of Grace, Beauty, Spirit and Freedom"
 
Kävin ottamassa eilen uutta kuvaa (taas). Jälleen kerran suunnitelma muuttui hieman ennen varattua aikaa ja Manteli piirsi minulle hevostatuoinnin. Mallina on käytetty Netteä. Vähän vääristää valokuva, oikeasti vielä paljon hienompi kuin miltä tuo tuossa näyttää.

Note to Self: Ei enää tatuointeja jalkoihin. (Minulla on siis jo lisko toisessa jalassa tuolla palloluun alla) Eikä varsinkaan väritetä niitä vanhoja ikinä.AUUUUUUU.
Mutta oli se sen arvoista.
 
Tässä vielä luonnokset
 

16 kommenttia:

  1. Joku tuollainen tatuointi olisi hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Mä tykkään..

      Aikaisemmin olin sitä mieltä, että ei hevostatuointia (oli jotenkin niin ilmeinen). ..Mutta toisaalta se kuvaa monia hienoja asioita, iloisuutta, vapautta, rehellisyyttä, läsnäoloa, vapautta ja niin edelleen. Kaikkia asioita, joita minä arvostan.

      Onni on tietenkin ystävä, joka osaa osaa piirtää :)

      Poista
  2. Oi vitsi miten upea! Onneksi olkoon jos niin voi sanoa tatuoinnista. : D

    VastaaPoista
  3. Tää on niin kaunis!! Mä niin tahtoisin ottaa Ristosta ja Boogista jotkut tatuoinnit (Boogien viimeinen kesä taitaa olla menossa) mutta pähkäilen vielä että mitä. Boogin tassunjälki olisi varmaan kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :)
      Hyvä idea! ..Mutta voi :/ <3

      Poista
  4. Onhan se surkiaa, kuinka kauan Boogi on mun mukana kulkenut vaikka maisemat on vaihtunu.. Me ollaan Boogin kans jo monta kertaa pelästytty jotta onko ollu viimeinen päivä (on menny jänteitä jalaasta poikki, on jääny hevoosen alle, on käärmes purru..) mutta näinki kauan oon saanu sen pitää <3

    Kuule tuli tossa mieleen että tänä kesänä meirän pitää nährä, tuut vaikka Viljalla ratsastamaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Boogi on saanut pitkän ja hyvän elämän sun kanssa <3 ..ja osoittaa pelkkää vastuullisuutta, kun osaa laittaa eläimensä ajoissa pois, silloin kun sen on vielä hyvä olla.

      No niin pitäis!
      Alappa kehittelemään jotain heppahommaa sinne, niin mä oon siellä alta aikayksikön. :D ..Hmm, ensimmäinen oma klinikka? ;D

      Poista
    2. Kiitos <3 Siinä vaiheessa pitää olla kyllä järki päässä kun eläin on selvästi kipeä, nyt se ei onneksi kipeältä ainakaan vaikuta mutta kattoo nyt miten kesä sitten menee.

      Hmmm, mitähän me kehiteltäis ;) Judith on täälä juhannukseen asti, sä voit mennä samalla sen oppiin :b

      Poista
    3. Olen menossa Judyn ohjaaja-updateen kesäkuun alussa täällä Treellä ratsastusoppilaaksi. :)

      Katsotaan, josko jotain voisi kehitellä. Menee kyllä joka tapauksessa loppukesälle, alkukesä on yhtä hurlumheitä :D

      Poista
  5. Hieno tatska tosiaan :) Olen itsekin miettinyt ja haaveillut tatuoinnista, jossa olis hevonen. Varsinkin olis kiva ottaa Zinan muistolle joku hieno kuva... Ongelma on, että mihin kohtaan ja millainen kuva. No varmaan mietin sitä asiaa hamaan loppuuni asti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Mullakin oli jossain vaiheessa mielessä ibistä kuva unisiepparin sisällä, totesin kuitenkin, että siitä olisi tullut niin suuri "aidonnäköisenä" että en tiedä mihin olisin sen tunkenut..
      Mutta anna mennä vaan! Varoitan vain, että näihin jää koukkuun.. :D

      Poista
    2. Sitä koukkuun jäämistä pelkäänkin :D Ja ehkä sellainen tyylitelty muistokuva, jossa olis se Zinan henki läsnä, vois toimia. Täytyis varmaan laittaa taiteelliset ystävät asialle, kun mä osaan piirtää vaan tikku-ukkoja ja niistäkään ei osaa sanoa, että mitä ne on ;)

      Poista
    3. Sitä kannattaakin pelätä :D

      Sama vika, onneksi löytyi kaveri joka osaa! :)

      Poista
  6. Tykkään! :) joku ton tyylinen tatska ois mahtava!

    VastaaPoista

Palautelaatikkoon on aina asiaa :)