lauantai 5. lokakuuta 2013

Teille.

Hei ystävät,

En ole unohtanut blogia vaikka tämä tällä hetkellä aika harvakseltaan päivittyykin. Minulla on olemassa monia ideoita kirjoituksista ja toivepostauksiakin on toteuttamatta. Haluan vain kertoa teille, että ne ovat mielessäni, blogi on mielessäni ja te lukijat olette mielessäni.

Tällä hetkellä tapahtuu kuitenkin taas paljon, minulla on käynyt ihana onni ja olen saanut monia uusia hevos- ja ihmistuttavia. Ne vievät aikaani, mutta en ole mitään muuta kuin onnellinen jokaisesta.

Lisäksi minulla on päässäni suunnitelmia ja ajatuksia, joista en vielä tohdi täällä kirjoitella. Mutta koitan edetä ja työstää näitä asioita koko ajan eteenpäin.
Olen tyytyväinen ja onnellinen tässä hetkessä, mutta vakaasti elämä näyttää tuovan ja antavan minulle lisää asioita, joista olen äärettömän kiitollinen. Vaikkakin ne resursseja minulta vievätkin.

Eli siis, vaikka ehkä täällä kirjoitusten välillä saattaa olla tällä hetkellä pitkäkin tauko, niin en ole lopettamassa missään nimessä ja ajatukseni ovat yhä tallella. Nyt ehkä vain huomiostani suuri osa on toisaalla ja uskon, että tekin pääsette tämän huomion vievän asian vielä näkemään, tai ainakin toivon.

Lämminta lauantaita Teille kaikille!
Kuva lainattu täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Palautelaatikkoon on aina asiaa :)