perjantai 3. tammikuuta 2014

Haaste

"Tässä ei nyt muita sääntöjä ole kuin, että kerro kuka sinut haastoi, sekä kenet sinä haastat. Linkkien kera!"

Sain tämän haasteen Kirsiltä, kiitos siitä!  Haastan juuri Sinut tekemään saman.

Mennyt vuosi
Parhain muisto?
Olen niin huono muistoissa, kun en oikein muistele mitään. Ensimmäisenä tulee mieleen meidän loppusyksyn onnistumisen hetket yhteisillä maastoilla. Ne hetket, kun minä sain luottamuksen jännissä tilanteissa.

Huonoin muisto?
Kaikella tapahtuvalla on aina joku merkitys tai opetus, näin uskon. Ei ole huonoja muistoja, on opettavaisia hetkiä ja niitä on monia.
Uuden vuoden lupauksesi?
En luvannut mitään. Mutta voisin luvata olla armollisempi itselleni ja jatkaa avointa asennetta.
Vuoden kaviokas?
Hihi, onpa paha.. Nette? 

Vuoden vaikein kaviokas?
Eiköhän se ole tuo oma neiti täysiveriseni, joka aiheuttaa ne suurimmat hiusten repimiset.

Vuoden kuva?
 Vuoden harrastus?
Haaha, eihän mulla ole muita harrastuksia kuin tämä elämäntapa! :D

Vuoden hauskin tapahtuma?
Monen monituista hauskaa hetkeä ystävien seurassa on koettu tänäkin vuonna.

Tutustuitko uusiin ihmisiin?
Tutustuin moniin ihaniin ihmisiin!

Vuoden laji (ratsastuksessa)?
Lasketaanko maastoilu ja höntsäily? Sänkkärilaukat?

Tuleva vuosi  
Tavoite kouluratsastuksessa?
Olen ehkä surkein tämän haasteen tekijä, kun minulla ei ole kunnollista vastausta mihinkään kysymykseen..
Meidän tavoite on se, että me ollaan yhdessä toimiva ratsukko, jolla on kivaa.

Tavoite esteratsastuksessa?
Hmm, jos me vielä joskus vaikka hypättäisiin ratana jotain pientä?
Aiotko onnistua pitämään uuden vuoden lupauksesi?
Yritän kovasti
Mitä lajia haluaisit kokeilla?
Voisi olla kivaa päästä oikealle maastoesteradalle joskus!
Jokin muu tavoite?
Tavoitteeni tällä hetkellä on saavuttaa yksi päämäärä, joka minulla on. Tai on niitä aika montakin.
Puhutaan niistä enemmän, kun olen lähempänä niiden tavoittamista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Palautelaatikkoon on aina asiaa :)