sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Uusi ulkoasu

Hippasen tylsän (miten niin en osaa olla tekemättä mitään) sunnuntain kunniaksi laitoin blogin ulkoasun uuteen uskoon.

Mielelläni kuulen palautetta eli risut ja ruusut kommenttiboksiin. Kertokaa jos esimerkiksi tekstiä on hankala lukea kun tausta on aavistuksen läpinäkyvä?

Jos et jaksa kirjoitella, niin klikkaa ihmeessä oikeassa reunassa olevaa kyselyä!

Tallilla minulla oli tänään ihana ja rapsutuksia ja läheisyyttä haluava Neptunus. Vietimme ensin tallissa laatuaikaa ja minä käsittelin paikkoja, joissa minusta on tällä hetkellä jotain sanottaavaa. Nette nautti hoidosta ja meinasi nukahtaa. Maneesissa sitten nopea ratsastus muutaman viikon tauon jälkeen ja sitten puhalleltiin hiuksiin ja naamaan ja höpläiltiin, meillä oli lazy sunday.

6 kommenttia:

  1. Hieno :D. Ei ollu tunnistaa samaksi blogiksi :D. Taustakuva ei pääse hirveen hyvin oikeuksiinsa kun jää tuonne alle, mut en kyllä tiiä miten paremminkaan se olisi mahdollista laittaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Mulla oli ensin tämä tekstin tausta läpinkäyvä, mutta minusta tuo kuva takana häiritsi ehkä tekstiä vähän liikaa, niin laitoin sitten harmaan taustan. :D

      Poista
  2. Voi tää on ihan hurjan hyvä! Ehdottomasti selvempi ja siistimpi kun edellinen ja ihanan yksinkertainen(olen yksinkertaisuuden ylinystävä):) tekstintausta ei haittaa yhtään vaikka on vaalea koska teksti on kumminkin tummaa ja erottuu hyvin. Jos jotain risuja pitäs yrittää keksiä niin ööööö.hmmm. Taustakuva ei oikein kunnolla erotu tai on kuustaan hiukan liian pieni, jolloin juuri on tosi lähellä, eikä kuvasta kunnolla erotu mitään(mitäköhän selitän:"D) mutta tämä on hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sara, taisit antaa minulle kimmokkeen koko homman tekoon! :)

      Haha, minulla oli ensin tekstin tausta läpinäkyvänä, mutta siten näytti vähän liian sekavalta kirjoitukset. Joten hieno kuva joutuu nyt vähän kärsimään..
      Hmm, laitoin kuvan niin isona kun pystyin, mutta mää oon niin huono näiden kanssa :D

      Poista
  3. Ainaki mobiiliversiossa uus ulkka on ihana:-)

    VastaaPoista

Palautelaatikkoon on aina asiaa :)