maanantai 14. huhtikuuta 2014

Kuva jostain, mitä olen menettänyt

Päivä 04: kuva jostain mitä olen menettänyt
"Sulje silmäsi ja minä olen siinä"
 Kahden kuukauden päästä tasan neljä vuotta. 

Saatoin Elämäni Hevosen viimeiselle matkalleen. 
Elämäni kamalin päivä.
Joidenkin mielestä hullu,
minun mielestäni maailman luotettavin ja ihanin hevonen.
Syy siihen, miksi olen tässä pisteessä.

Otsan merkki näytti siltä,
kuin se olisi painettu siihen maalisiveltimellä.

Hevonen, joka rakasti juoksemista.

Once in a lifetime experience.
Olen kiitollinen.

6 kommenttia:

  1. Kukas hän on? Ihan älyttömän mielenkiintoinen ja inspiroiva blogi, arvaa kuka veti hevosensa suitsista turpikset pois - lopullisesti. Tää avaa silmiä ja ties kuinka monta tuntia oon lueskellu noita vanhempia postauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hän oli minulle äärimmäisen tärkeä hevonen, joka vaikuttaa nykyisin eri todellisuudessa.

      Kiitos Melissa ihanasta palautteesta! :)
      ..Toivottavasti sinulla ja hevosellasi on hauskaa yhdessä. Ja ehkä jopa löydätte yhteistyöstä ihan uusia säveliä :]

      Poista
    2. Hyvä Melissa! Kiva kuulla että turpikset läks :D (kommentoin ihan kuin blogin omistaja mutta mulle turpikset on niin tärkeä aihe :D )

      Poista
  2. *snif* Voi että. Tämä on niin sydäntä särkevää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3

      Kaikki on meillä aina vaan lainassa.

      Poista

Palautelaatikkoon on aina asiaa :)