keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Blogista

Olen nyt varmaan monessa kirjoituksessa kertonut samaa, en oikein tiedä mitä kirjoittaisin.
On paljon asioita, jotka ovat mielessäni, mutta tällä hetkellä olen varmaan jälleen jonkinlaisessa risteyksessä ja kaikki on hieman sekavaa. Koitan mennä virran mukana ja valita oikeaa suuntaa.

Luonnollisesti blogin sisältö muuttuu joiltain osin, koska Nette ei ole enää mukana jokapäiväisessä elämässä. Voisin kirjoittaa kaikista muista hevosystävistäni ja tekemisistäni, mutta jostain syystä se ei tunnu tällä hetkellä hyvältä.
Luulen siis, että blogi menee enemmän siihen suuntaan, että kirjoitan tänne ajatuksiani, ehkä käymistäni kursseista, asioista joita olen miettinyt tai jostain muista asioista.
En ole unohtanut noita eläintenkaltoinkohtelujuttujakaan ja koko ajan pidän itseäni kartalla, mutta niiden auki kirjoittaminen tuntuu sekin jotenkin ylimääräiseltä retostelulta, vaikka ne ovatkin asioita, joita on hyvä tuoda julkisuuteen.

Mitä yritän tällä sekavalla sepustuksella sanoa? Sitä, että niin kuin aiemminkin, tämän blogin sisältö on muuttunut minun elämäni mukaan, mikä on toki luonnollista. Tällä kertaa vain jollain tasolla muutos voi olla isompi tai se on syvemmällä kuin aiemmin.
Siksi minun on nyt hieman vaikeaa kirjoittaa mitään, kun niin moni asia tuntuu tärkeältä ja samaan aikaan moni asia on sellainen, että ihan kaikkea ei vain yksi ihminen pysty tekemään. On niin paljon vaihtoehtoja, niin paljon mielenkiintoista. Pitäisi tehdä valintoja, miettiä mikä on se, mikä oikeasti on se juttu. Ollako niin, että tietää monesta asiasta vähän, vai niin, että keskittyy yhteen ja tietää siitä enemmän. Isoja, isoja, asioita.

Mitä ajatuksia tämä teissä herättää? Olisiko teillä kirjoitustoiveita? ..Muutama toiveaihe minulla on valmiina, ne eivät vain liity hevosiin. Eikä aina tarvitsekaan. :)

Olin nyttenkin tulossa kertomaan huikeasta kurssista, jolla olin viikonloppuna. Sivistyneen ratsastuksen kurssi, jonka piti Katariina Albrecht. Kirjoitan siitä erikseen, kun tämä meni tällaiseksi sekamelskaksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Palautelaatikkoon on aina asiaa :)