perjantai 27. kesäkuuta 2014

Tunteita ja tuoksuja.

Tekstin sisältö: sekava (toim. huom)

Tuttu tuoksu tuli tänään nenääni monesti. Tyhjensin nyt uudelleen varaston hevostavaroista ja suurin osa tuli myyntiin, sieltä lähtee nyt halvalla vaikka ja mitä.
Eli kannattaa käydä katsomassa tuo MYYDÄÄN-sivu!

Koska en ole pessyt loimia enkä muitakaan varusteita, niin niistä leijui monesti tietty tuoksu. Neten tuoksu.Olen  sellainen, että olen aina haistamassa kaikkea ja monet hajut tuovat mieleeni erilaisia asioita.
Vein tavarat noin puolitoista kuukautta sitten varastoon ja nyt aloin käydä niitä läpi. Elämääni.

Olen tehnyt lähiaikoina paljon shiatsuja ja pidän siitä kovasti! Olen tavannut jälleen monia uusia tuttavuuksia ja oppinut jälleen paljon uutta.
Tällä hetkellä minulla on menossa edellisen shiatsukurssin muistiinpanojen uudelleen kirjoitus ja voi kiesus, kun sitä asiaa on paljon.

Lähiaikoina on aika monta kertaa käynyt mielessä se, kuinka paljon on taas reilussa vuodessa ehtinyt tapahtua ja kuinka sitä pikkuhiljaa kulkee kohti niitä omia unelmiaan, vaikka melkein koskaan ei siltä tunnu.
Minusta tuntuu, että monesti olen todennut, että ei elämääni kuulu mitään uutta ja mitään ei tapahdu, mutta kun alan tarkemmin miettiä, niin eihän tässä olekaan kuin muutosta, koko ajan. Mutta kaipa se jonkinlainen hetkessä eläminenkin tuottaa tuota, että ei oikein osaa ajatella sitten, että miten sitä ollaankaan taas menty eteenpäin. Jotenkin kaikki vain rullailee eteenpäin ja minä koitan vain pysyä kyydissä.

Olen löytänyt monia minua kiinnostavia juttuja, joihin haluaisin perehtyä enemmänkin. Saa nähdä mitkä niistä ovat niitä, joista oikeasti tulee minulle tärkeitä. Se on jännää miten elämä kantaa ja miten aina asit kuitenkin menevät niin kuin niiden pitikin mennä.
Usein tulee tilanteita, joissa kokee olevansa jos valmis johonkin ja sitten mietitään ja kiukkuillaan, kun mitään ei tapahdu. Myöhemmin, kun asian tila muuttuu, ymmärtää, että aikaisemmin olisi ollut kaikkea muuta kuin valmis.

Aikaisemmin jossain vaiheessa valitin välitilasta ja odottamisesta. Nyt olen tajunnut, että tämä on yhtä välitilaa koko ajan. Olen monesti sanonut, että muutos on ainoa asia maailmassa, joka pysyy. Ja silti olen usein itse odottamassa ja välitilassa, elämähän on yhtä välitilaa!

Siispä tällä hetkellä keräilen vähän hajallaan olevia energioitani kasaan. Teen asioita joista tykkään ja ajelehdin elämän mukana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Palautelaatikkoon on aina asiaa :)