torstai 7. elokuuta 2014

Shiatsut ja kurssit! Mainostauko.

Pieni mainostus tähän väliin ennen kuin ehdin julkaista kirjoitukseni Katariinan Alongin kurssilta.

Käytän nyt tätä blogiani hetkellisesti suoraan oman toimintani mainostukseen.

Olen siis suorittamassa hevosshiatsuhoitajan opintoja, minulla on yksi
kurssi käymättä, jonka jälkeen olen demoa vaille valmis.
Olen tehnyt shiatsuhoitoja opiskelijana noin puolitoista vuotta,
tälle ajalle on mahtunut monenlaisia hevosia ja
olen kehittynyt matkallani huimasti.
Moni hevonen (ja ehkä omistajakin) on saanut apua
joskus ehkä määrittelmättömiin vaivoihin, joiden hoitaminen on ollut haastavaa.

Jos haluaisit kokeilla hevosellesi shiatsuhoitoa, niin minuun voi olla yhteydessä
joko blogin kautta (kommenttilaatikko), spostilla (tmipureheart(at)gmail.com)
tai puhelimitse. Numero löytyy täältä.

Teen hoitoja tällä hetkellä Tampereen seudulla, mutta matkat kauemmaksikin onnistuu.
Jos shiatsuttavia on tarpeeksi, on mahdollisuutena esimerkiksi viikonlopun tai päivän mittainen
retki jollekin paikkakunnalle.

Jos olisit kiinnostunut hevoskurssista, jolla keskitytään ihmisen ja hevosen
yhteiseen tekemiseen, niin minuun voi olla yhteydessä.
Pidän räätälöidysti kursseja hevosihmisille muuallakin kuin Tampereen seudulla,
jos vain osallistujia on sopiva määrä.

Kaikesta toiminnastani ja minusta löytyy lisätietoa kotisivuiltani.

Vastailen mielelläni heränneisiin kysymyksiin ja voin myös tehdä kokonaisen
kirjoituksen shiatsusta jos se kiinnostaa enemmän.

"In the End,
We Only Regret
the Chances
We Didn't Take"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Palautelaatikkoon on aina asiaa :)