torstai 5. helmikuuta 2015

Kuulumisia


Katselin tuossa viimeisimpiä kirjoituksiani ja kaikki sisälsivät jonkinlaista pohdintaa erilaisista asioista. Ajattelin siis tähän väliin laitella vähän kevyempää tekstiä eli ihan peruskuulumisia. Olen edelleen hengissä ja minulla olisi niin paljon kaikkea kerrottavaa ja kirjoitettavaa. Useasti olen avannut tyhjän sivun eteeni ja meinannut alkaa kirjoittaa, jotenkin sitten se teksti ei ole kuitenkaan päätynyt "paperille" asti.

Tammikuu oli ehkä vielä hieman sellaista hiljaisempaa aikaa, mutta helmikuusta eteenpäin alkaa olla taas ohjelmaa ihan kiitettävästi. Tulevana viikonloppuna alkaa kranio-opintoni Tampereen kraniokoulussa, tätä odotan aika innolla!
Helmikuun loppupuolella alkaa EFT-ohjaajakoulutus eli enemmänkin asiaa ihmispuolelle.

Helmikuu on täynnä heppailua, on ratsastustunteja, kursseja, ratsastusta, poniinien/ihmisten koulutusta, shiatsuja ja toivottavasti kraniohoitojen aloittamistakin vielä. Mainio helmikuu siis tulossa, aika raskas, mutta kaikkea ihanaa on tiedossa!

Olen ehtinyt tämän vuoden puolella käydä muutamalla ratsastustunnilla. Onnekseni olen löytänyt opettajan, jolla on ihania opettajia omasta takaa ja opetustyyli, josta todella tykkään. Olenkin tehnyt mitä omituisempia huomiota itsestäni ratsastaessa. Ajoittain meinaa iskeä epätoivo ja ajoittain yllätyn positiivisesti siitä, kuinka paljon kehoharjoitukset ja venyttely on lisännyt oman kehoni tietoisuutta.

Neiti täysiverinen on ollut paljon ajatuksissani, edelleen päivittäin. Ja myös koko ajan ymmärrän enemmän, mitä kaikkea se kävi minulle opettamassa. Sitä on vaikeaa edes sanoin kuvailla.


Tuntuu siltä, että maailma avaa minulle taas ihan uusia ovia. Ehkä ennemmin tai myöhemmin oikeasti saan yhden ison suunnitelmani toteutettua. Pitäisi olla varovainen sen kanssa mitä toivoo!

Tiedän, että blogini on saattanut olla ajoittain liian hiljainen, paljon krpytisiä ja pohdiskelevia kirjoituksia ja niin edelleen. Olisi mukava kuulla, miten teillä lukijoilla menee ja mitä teille kuuluu?

Teen varmaan jonkinlaisen kyselyn tuohon sivupalkkiin, jossa kyselen teidän mielenkiintonne kohteita kirjoitusten suhteen. Käykää ihmeessä klikkailemassa, kun se siihen ilmaantuu!

4 kommenttia:

  1. Voi, olen kateellinen! Olet opiskellut kaikennäköistä mielenkiintoista mikä muakin innostaisi :) Tällä hetkellä käyn eläinten oppimispsykologian kurssia, mutta shiatsu ja kaikenlainen muukin voisi olla mun juttu! Käytkö muuten helsingin suunnalla shiatsuamassa? Jos, niin voisin sinut tilata meidän ponskia hoitamaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista Meiju!
      Sitten vaan opiskelemaan, kursseja alkaa minusta tasaisin väliajoin. :)

      Olen itseasiassa tulossa Helsinkiin ensi viikonloppuna ja varmaan perjantaina käyn yhden shiatsun tekemässä myös, muutoin se on aika tiukkaan buukattu reissu, kun lauantaista sunnuntaihin olen eräällä kurssilla itse.
      Mutta, ajelen kyllä Helsinkiin ihan shiatsujen(kin) takia, jos vain löytyy tarpeeksi asiakkaita vaikka yhdelle tai kahdelle päivälle. Eli jos tiedät muita halukkaita, niin voidaan sopia ihan erikseen joku pv. Tai sitten voin ilmoitella, kun olen Helsingin suunnilla seuraavan kerran ja ehtisin tulla :)

      Poista
    2. Kiva! :) Ponskini asustaa pienellä kolmen hevosen pihattotallilla, voisin kysellä kiinnostaisko muitakin ja laittaa sulle sitten säpöä!

      Poista

Palautelaatikkoon on aina asiaa :)