torstai 6. elokuuta 2015

Kuvia, paljon kuvia

Unelmien musta-blogin kirjoittaja Anniina kävi viime viikolla vähän extempore ottamassa minusta ja Celinasta kuvia. Kuvat ovat ihania ja niistä tulee hyvä mieli aina kun niitä katson. En osannut valita tänne vain muutamaa kuvaa, joten nyt taitaa tulla kunnon kuvaspämmäys.

Kaikkien kuvien © Anniina Gullans
Yksi minun lempikuvistani

Pään harjaaminen on parhautta!

"Onko siellä mulle porkkanaa?!"

"Saisinko vielä lisää, jooko?"

Hyvä raaputuspaikka!

Niin söpö!!


"Ai oon prinsessa vai?"



"Heeiii, se oli mun porkkana!!"



Neiti C:n mielipide, alko jo riittää tää valokuvamallina olo!



8 kommenttia:

  1. kauniit te <3 ja ihanan väriset hiukset muuten sinulla

    VastaaPoista
  2. Jee sä julkasit nää :) Oli huippua päästä kuvaamaan teitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kauan siinä kestikin. Mulla oli tunne, että unohdin jotain :D

      Oli ihanaa kun kävit, tervetuloa uudelleen! :)

      Poista
  3. On tämä sinun uusi heppa kyllä suloinen! <3 (yritän aktivoitua sekä blogin kirjoittamisen että blogitekstien kommentoinnin saralla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hän on kyllä, kerron myös Clle terveiset :)

      Haha, sama teema itsellä! :D

      Poista

Palautelaatikkoon on aina asiaa :)